2012. 02. 22. 12:49 - uttam

Un-dos-tres-kereszt-cinco-pa-pa-pam un-dos un-dos un-dos....

 

 

Gondoltam gyakorolom egy kicsit azt a pár lépést, amit Madridban a fejembe vertek. De nem, és nem, és nem megy!!! Én nem tudok számolásra koreográfiát csinálni, és még jól is érezni közben magam. Mennyivel egyszerűbb volt, amikor csak becsuktam a szemem és nem kellett mást tennem, mint érezni és követni.

 

Sóhaj. De nemsokára... ;-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr524171179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása