2016. 02. 05. 23:45 - uttam

8-10 évvel ezelött még csodálkozva hallgattam/olvastam Zsuzsi barátném élményeit a Tátrában, Mátrában vagy a francia Alpokban... A képeket látva azt gondoltam szép, szép, de alföldi gyerök lévén soha nem vonzottak a magaslatok. Én gyerekkoromban csak lovasszánon szánkoztam (a lovat néha Apunak hívták), vagy nagyobb hóban a múzeum lépcsöiröl lefelé. A szívem nem a hegyi táj, hanem a rónaság láttán dobbant meg. 

Talán közrejátszott sok élmény az osztálykirándulásokról, ahol csak loholtunk hegynek fel - mindenki elsö akart lenni, de senki nem élvezte igazán... 

A napokban döbbentem rá, hogy ez röpke egy év alatt mennyit változott. November óta nem voltunk a hegyek közelében, és csak ismét havas csúcsokat láttán jöttem rá: kifejezetten hiányzott! 

Elöször Anyuval voltunk egy éve hófödte a Rauschbergen. xanyu_munchenben.jpg

Utána Almával jógáztunk a Wank tetején. gapa_wank_und_murnau_a.jpg

Majd felfedeztük a Partnachklammot és megmásztuk hozzá az Eckberget. Jól esett a 2 fokos víz a 36 fokos melegben! :)  gapa_partnachklamm_und_uffing_a.jpg

Majd ismét Anyu látogatása alkalmával ámultunk a a Königssee felett a Jenneren. Micsoda kilátás!!konigssee_jenner.jpg

Novembernen a Németország legmagasabb pontja, a Zugspitze lábánál kerültük körbe az Eibsseet. És milyen napos volt!! Teljesen feltöltödtünk. 
eibsee1.jpg


És télen is meg kellett nézni a Partnachklammot. Ezért a látványért megérte: 
gapa_partnachklamm_winter_16.jpg

Hozzá kell tennem, hogy csalok: teljesen öneröböl csak az 1250m magasan levö Eckbauerhez másztunk fel. De ezt az év legmelegebb napján!! 

Szinte biztos, hogy nem maradunk örökre Münchenben. De azt már tudom, akárhol lyukadunk is ki, ezek a hegyek hiányozni fognak! 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr218316740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása