2010. 02. 01. 13:25 - uttam

Azaz a naaagy hivatalos fogadóceremónia.

Moralejasban szálltam meg csütörtök éjszaka, ami a spanyol újgazdagok külvárosi negyede. Mivel ott gyalog nem nagyon közlekedik senki, két óra alatt keveredtem el a legközelebbi metróállomáshoz. Két órát késtem az egész eseményről. A történet szépsége, hogy nem késtem le semmit, csak a nagy csomó sorbanállást.

Kaptunk egy mappát mindenféle hasznossal meg jóval és diákigazolványt. Majd betereltek minket egy hatalmas auditóriumba. Kiderült, hogy 230 új jövevény van, az ittmaradó majd 300-zal együtt több mint 500 nemzetközi diák tanul a Carlos III-n. Ehhez képest az első kérdés: ki nem beszél spanyolul? Kb. 100 kéz lendül a magasba. Hát, jobban tennétek ha megtanulnátok... Majd spanyolul folytatja. És pont.

Mindenfélét megtudtunk a hivatalos dolgokról, a könytárról, a diákéletről, a mindenféle intézményről és az ESN-ről, azaz az Erasmus hálózatról. Ezután következett egy rövid svédasztalos fogadás. Vegák lehetősége: a sajt. Ennyi. Úgy érzem, le fogok én figyni errefelé :D

Nem voltam épp túl szocális állapotban, így begubózott megfigyelő álláspontra helyezkedtem egy széken. Két lány jött oda hozzám ennek ellenére, egymástól függetlenül. Az egyik Dristy, egy nepáli lány. Aki rögtön elkezdett magyarul beszélni, amikor kiderült, hogy honnan jövök. A kedves magyar, árulta el csillogó szemekkel. Megígértem, hogy majd golzounk a nyelvutdásán. Később kiderült, hogy egy kathak táncosnőről van szó. Megbeszéltük, hogy egyött keresünk majd flamenco órákat.

A másik lány egy brit-indiai (nem tudom, ez-e a korrekt megnevezése) lány, Avni. Ő pedig 12 évig tanult Bharatanatyamot. LOL! És tényleg nem én kerestem őket...

Szóval így. Szeretnék már végre kipakolni a bőröndömből, hogy jusson időm a barátkozásra is.

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr301719423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása