2016. 01. 17. 21:20 - uttam

Azaz regi... Az ujdonsag az, hogy nincsenek ekezeteim, mert meg mindig Nemetorszagban elek. (Erre majd igyekszem egy elegans es kenyelmes megoldast talalni). 

Nem irtam bejegyzest kb. 30 honapja, mivel nem minden ugy alakult, ahogy szerettem volna. Meg kellett talalnom a helyem, raadasul megallnom a helyem, ez mindennel fontosabb volt. 

Csak imszavakban: a 30 hónap alatt jol meghazasodtam, kicsi, oszinte eskuvo volt. Majd betoltottem a 30. eletevemet - mindenkinek ajanlom, nem olyan szornyu. :) De azert par napig elegge megviselt. Voltam "minijobos", voltam konyvelo (en, konyvelo!!), kirugtak, voltam 10 honapig munkanelkuli is... majd ismet ideiglenes szerzodeses. Utaztam eleg sokat, korulbelul 12+ orszagot bejartam harom kontinensen. Vegul megszerettem a jelenlegi cegem, ugyhogy most alairtam egy szerzodest hatarozatlan idore. Errol majd bovebben is beszamolok, volt meg itt par kacskaringos tortenet. 


Sok tervem van erre az evre, ezert most egy kicsit atcsoportositom az energiakat. Toroltem az arckonyv profilomat, beiratkoztam egy konditerembe. Nem orultem meg, csak a ceg fizeti, kar lenne nem kihasznalni. (De pl. uj biciklit is fizetnek. Csak felek, hogy ellopnak... De a jelenlegivel meg mar nem tudok a hegyre felcaplatni.) Es anyu hatasara elkezdtem varrni. Azt hiszem, ez egy uj hobbi kezdete. Kicsit kevesebbet sutok, de tobb vegan dologgal kiserletezem. 

Ami regi, hogy meg mindig meglepnek dolgok. Munchen meg mindig nem a kedvenc varosom. De azert alakul... Meg mindig hianyoznak a csaladok es a barataim. Es telen havazik!!

 p1120555.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr718281540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása