2010. 06. 04. 04:18 - uttam

Csinálta krémest. Ugyan nem kaptam mindent hozzá, és normális habverőm sincs, de így is finom lett. De nem ám én ettem meg az egészet! Így a meztelentekerés előtt azért mertem csinálni, mert abédre is hivatalos foltam (ahol csupa olyan tipikus spanyol ételt készített nekem egy barátom, amit eddig nem tudtam megkóstolni, mert nem elég vega nekem) és egy esti piknikre is. Mondanom sem kell, hogy gyorsan elfogyott, én épp csak megkóstolni tudtam! De így a jó :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr412055168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása