2010. 01. 24. 20:32 - uttam

Tegnap történt. Épp telefont illetve bérletet próbáltunk intézni a hostommal, és megmutatta, hogyan jutok ki tőle az egyetemre. Atocha állomásnál van az állomáson belül egy trópusi kert. Míg ő telefonált, én kényelmesen fotózgattam. Egy idős bácsika közben odalépett hozzám, és azt kérdezte: "Szeretné látni a képeimet"? Nem tudtam mire vélni, azt hittem, félreértettem. Majd előhúzott egy pár fényképet és a vadiúj Olympus gépét. Ezek az első fotói vele, mondta. Szerette volna összehasonlítani a két kamerát, de ehhez az én spanyol tudásom nem volt elég. Annyit viszont értettem, hogy Guadalajarasból jött most Madridba, a képeken pedig a 94 (!) éves apukája játszik hegedűn. Elképesztő. Körülbelül 10 percet csevegtünk, bájos szitu volt....milyen kedvesek itt az emberek! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr981698968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása