2010. 04. 22. 19:16 - uttam

Fura dolog az idő. Mérhető, de mégis olyan relatív.

Kicsit szégyellem magam. Sztereotípia, hogy a spanyolok késősek... De fogalmam sincs, mennyit késnek - ugyanis mindig én érkezem utoljára!!! Ez részben köszönhető annak, hogy még mostanában is gyakran elvtévedek, elszámítom magam...de annak is, hogy meg vagyok róla győződve, hogy ez itt így normális. Nem is szedték le még a fejem érte. Csak egyszer G.P. majdnem. Akkor sem én tehettem róla. Tény, hogy ha tudom, hogy késni fogok, akkor órát már nem nézek. Attól csak idegesebb és dekoncentráltabb leszek - tehát többet kések.

Az egyetemen mindez másképp megy. Addig lehet bemenni órára, amíg nyitva van az ajtó. Minden tanárnál máskor csukják. Ott nem késik senki. Vagy mégis? A kedvenc tanáromra rendszeresen 45 percet kell várni. Elég bosszantó, mivel csütörtökön 7 előtt kell kellnem, hogy felébredjek időben és beérjek. Volt már, hogy egy óránál is többet késett. Ma másfél órát vártunkm utána hazamentünk. Szegediek, nem is olyan rossz az a szabály, hogy 20 percet várni kell. Mondhatnám, hogy CSAK húsz percet kell várni...

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr481943331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása