2012. 03. 04. 10:06 - uttam

Hiába vált pár hónapja a szellemi kulturális világörökség részévé, valahogy nem szeretem a portugál fadót. A flamenco is egy alapvetően melankolikus zene, mégis kiráz tőle a hideg, ha élőben hallom - a fado meg csak lehúz a mélybe. Persze az is lehet, hogy elfogult vagyok, vagy csak rosszkor, rossz helyen ismerkedtem meg vele. 

Viszont ma rábukkantam egy Mariza-klippre, amit Sintrában forgattak.


Ugye milyen mesebeli? =)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr624287615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása