2010. 06. 09. 10:04 - uttam

Az időjárás idő nincs velem. Megszívtam én is, az összes utamon, és az engem látogatók is. Most például az édesanyám, Heni barátnőm és a férje, Nawesh. Tegnap még 34 fokban sétáltunk a család német felével, este már 14 fokban és hideg szélben vittem el a bringát ideiglenes új otthonába (hogy több helyünk legyen itthon).

Igen ám, de mind az öt napra borús, hűvös, esős időt mond. Mindenekelőtt szombatra. Nemcsak a vizsgával kell megküzdenem (ami alól nem találtam kibúvót), de a klímaváltozással is. Azért szerezik a ciklonudistát júniusra és egy déli időpontba, hogy mindenki a legjobb formáját mutathassa az ülésen. Erre senki nem számított!

...Kár! Pedig a családnak is szereztem bicajokat. Ugyan eleinte nehezen ment, most viszont talán  öt kerékpár vár rájuk.

Azért a tekerés nem marad el! Legfeljebb nem testfestünk - úgyis lemosná a víz. Azért szavazzatok meg nekünk legalább 22-25 fokot!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr42068272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsinci 2010.06.09. 23:45:16

Azt nem lehet, hogy az itteni beigért 37-ből elküldjünk valahogy 8at, 10et?

Jaj, lehet anyuddal kellett volna elküldeni? Késő? :(
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása