2010. 09. 29. 22:21 - uttam

Spanyolországban minden, Oszlóban a "fizetőgép"...de hogy még második szülőföldemen is érjenek ilyen meglepetések! A német praktikusság nem ismer határt...

Ahhoz, hogy beréjek a szerkesztőségbe, a következő vár rám: először is egy időjárástól és táskamérettől függően bő huszonöt perces séta (ami tíz perces kerékpározással egyenlő, ha lenne már bicklim). Utána egy bő fél órás zötykölődés a helyi HÉV-en ( azaz S-bahnon) a Gesundbrunnenig (ha épp kifogok egy távolsági vonatot, akkor ez mindössze 21 perc). Ezután jött még 13 perc metrózás, és ha a lejáró jó felén jövök ki, csupán öt perc séta.

Tavalyi emlékeimben kutatván (a szükség meggyorsítja az emlékezést) kilyukadtam félúton a weddingi plázában. A vonat elment az orrom előtt, nekem pedig folyó ügyeim támadtak. Így hát beszaladtam keresni egy illemhelységet. A következőre bukkantam: 

egy automata, ahová be kell dobnod ötven centet. Nem kell aggódni, bármit felvált. Ez kiad egy jegyet, erre még visszatérek. A kapun átlépvén sem leszünk sokkal közelebb a megoldáshoz. A női WC vécé  (és nem mosdó!) része rettentő okosan el van rejtve. Végre! A lehúzót keresvén másik gombhoz nyúltam véletlen, ami révén végignéztem, ahogy a vécülőke elkezd eldeformálódni, hörögni és körözni, mindezt azért, hogy lefertőtlenítse magát. A viszonylag egyértelmű kézmosós trükk után keresem a papírtörlőt. Nincs, kifogyott - nézek. De nem, csak nem a megfelelő pozícióban tartottam a kezem az érzékelő elé, hogy kidobjon két csíknyi törlőt. Immáron megkönnyebbülten és türelmesebben kerestem a kivezető utat.

Mindezen műveletekben három (azaz 3) vécésnéni volt segítségemre. Ok, EU, itt biztosan nem így hívják őket. Kedvesen elmagyarázzák, hogy hol lehet beváltani a kupont (de egyszerre szigorúan csak egyet) és segítenek a pisilésnél, ha valami nem megy. No de kérem, nem lenne olcsóbb egy asszonyt odaültetni, akinek csak úgy odaadjuk a húszforintost, akarom mondani húsz centest?!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr802333375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsinci 2010.09.30. 00:14:14

Hiiiiiij, én is ma gondolkodtam ilyen pisilős témában, amikor bementem a munkahelyemen valaki után, akinek valószínűleg otthon a négerszolga öblít... Olyan szag volt, mint a bp-miskolc feketevonaton, nyáron, 40 fokban... Szóval gondolkodtam, hogy elvileg nem suttyó parasztok dolgoznak felénk, hanem tanult, értelmiségiek... de hogy miért derogál megnyomni a gombot... :(
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása