2010. 12. 02. 13:27 - uttam

Ma reggel arra ébredtem, hogy nem látok ki az ablakon. Tudom, húzzam fel a redőnyt. Felhúztam, és vakító fehérség zavart vissza za ágyikóba. Álmosan lemásztam a kávémért, a zsemle mellett egy cetli várt: Uta, az S-bahn nem jár Bernau és Buch között. Hurrá. Rögtön SMS-t írtam a reggeli kollégának, hogy kések. Újra kipillantottam - Nem, ilyen időben nem indulok el biciklivel! Nem azért, mert puhány vagyok, hanem mert erről a bringáról nem ér le a lábam. Kicsit sem.

Háromszor. Háromszor estem a seggemre útban az állomásra. Kimentem, mert úgy véltem, a rendes vonatok még járnak, ha a helyi hév fel is adta. Tévedtem: 1-2-3...a vonat kimarad. Jön a C terv, busszal Buchig, és onnan S-bahnnal, hátha onnan már több szerencsével járok. Bííííp, rossz út, a buszok nem járnak, vagy nagyon rendszertelenül.

Mit csinál a jó cserkész??! Hát megoldja!!

De egyre nagyobb pelyhekben esik a hó, most már mennék haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr262488392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomboy · http://szegedbicaj.blog.hu 2010.12.02. 14:07:29

Kotelezo bemenni dolgozni ilyen korulmenyek kozt? Angol ismeroseim azt mondtak, otthon kell maradniuk, megbenult az ottani kozlekedes is.

(Szegeden tovabbra sincs ho.)
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása