2009. 07. 18. 18:15 - uttam

Résztvevőből fellépő. Fellépőből szervező. Szervezőből fellépőként résztvevő. Valahogy így szól az én történetem.

Soha nem voltam még a Művészetek Völgyében. Nyaranta általában a naaaagy világot jártam, nem foglalkoztam otthoni csipp-csupp eseményekkel. De azért a fesztivál szele így is megcsapott, élt bennem a vágy, hogy egyszer részt tudjak venni rajta. Íme. A mélyvíz.

Művészetek Völgye idén nincs, de van helyette Dörögdi Fesztivál. Ez egy ingyenes rendezvény, amit önkéntesek szerveznek. A fellépők is mind a saját költségükön vesznek részt. Egyik rádiós kollégám vetette fel, hogy csatlakozzunk mi is. - Naná! - válaszoltam, hiszen nincs annál jobb, mint szórakoztatva szórakozni. Vagy szórakozva szórakkoztatni? De az igazat megvallva nem bíztam abban, hogy gondolják még így mások is rajtam kívül...

Hogy mekkorát tévedtem, arra a legjobb bizonyíték az itt is látható programok sora. 

Ez a blog egy szubjektív programajánló és élménybeszámoló helye lesz. Forgassátok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr761253454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása