2010. 01. 18. 20:43 - uttam

Már napokkal ezelőtt bekészítettem az óriási vadiúj bőröndöt a szobám sarkába. Fenyegetően mered rám a nagy zöldes-szürke üresség. Azzal nyugtatom magam, hogy ha minden nap etetem, féken tudom tartani. Ez a kiszámíthatatlan helyzet újabb lista írására késztetett...

 

1. MIT KELL PAKOLNI EGY FÉL ÉVRE - lista: Jól át kell gondolni. Madrid kontinentális klíma, de mégis dééél... Most iszonyat hideg van, azt mondák. (9 fok - a szerk.)

Nagyim tanácsára konzervnyitó. Tényleg hányszor szívtam már meg nélküle legénylakásokban. Én nem vagyok késelős fajta.

Fülbevalók. A kedvenc nemezfülbevalóim, mert azok vidámak és könnyűek. Kendők. A lilás-kék, mert az jól megy a kedvenc vászontatyómhoz. A barnás, mert az mindenhez illik. A piros - zölddel kombinálva a kedvencem. És a biztos befutó: valamelyik indiai óriáskendő. Használható kabát helyett, pokrócnak, párnának, takarónak, faliszőnyegnek... puha és meleg... de azért elviszem a 2 ember segítségével ridikül-méretre összepaszírozható NŐI nyári hálózsákom is. Lafuma. (Kééérem...ez itt NEM a reklám helye!)

Kell 3-4 hosszú nadrág. Egy sötét és egy világos farmer. Egy unverzális fekete és egy kékeszöld. Ez utóbbi csak akkor, ha Henitől nem kapom meg az odaígért kékeszöld térdnadrágot. (Tessék érteni a célzásból!) Kellenek még szoknyák. Egy csíkos sötétkék. Ami a zsebei miatt akár lezser is lehet, de az anyaga és a szabása miatt inkább elegáns. A fehér. Ó nyár, ó szerelem. A naplemente színeiben játszó romantikus indiai selyemszoknyám- tudod, amit még akkor kaptam, amikor a nagykövetségen dolgoztam. Természetesen színes harisnyák. Lila, zöld, piros, türkiz, barna, feketemintás...

És nem lesz ám mindig tél, jön a tavasz, kell a fekete blézerem. Az elegáns is - sose lehet tudni. A lila kapcunic pulcsimat felveszem a kabát alá, mert sok helyet foglalna a bőröndben. Luxus. De a színes kapucnis nélkül egy tapodtat sem, hiszen az tetőtől talpig én vagyok! Kellenek az univerzális mindennapi felsők mindenféle színben és hosszúságban.  Meg valami elegáns. Egy. Vagy kettő. Vagy három. Talán egy ruci is. Vagy kisestélyi. Vagy legalább néhány "pillantásrabló" darab.

Táncos ruha. Talán egy is elég. És a nadrág aludni is jó.... A hagyományos babás-csíkos pizsi mellé viszek még pár pólót. Persze csak az emlékek miatt: "The bROCKkoli keeps young", "Nemcsak zöldségeket beszélek, azt is eszem", Békejel 2007, "Bikezillaz", "Thealter18+".  Fehérnemű... persze hogy kell néhány bombabiztos szett - sose lehet tudni. (Vagy lehet, és pont azért? :) De a többség a jólbevált pamut. Egyszerű és kényelmes. Francia szabás rulez. Bocsi srácok, ez van. Bikini. Még jobb: bikiniK. :)

A legfontosabbat majdnem elfelejtettem...cipők...kell a fekete félcipő és a virágos sportcipő; tökéletes megoldás a hosszú sétákra. Vajon vigyek elegáns magassarkú cipőt is? Csakis azt amiben már éjszakákat áttáncoltam... És csizmára mekkkora esély van? No de a hídi vásáros szandálom kell. És pont. A többit majd meglátjuk.

Különben nem kell túlparázni, hiszen pont a REBAJAS (a Nagy Leértékelés) idejére érek ki! :)

 

UI: fotók... és köszi BEsz!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr741683078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása