2010. 05. 02. 03:08 - uttam

Most már látom: Madrid megismerésének két legjobb módja a lakáskeresés és a tekerés. Bejártam a várost már gyalog (és egész hamar hozzászoktam szögei létemre az emelkedőkhöz), motorral, kocsival (a kedvencem ebben a szép időben Yolanda barátnőm fekete kétszemélyes cabriója)... épp itt volt az ideje, hogy szamárháton is feltérképezzem. Szó szerint. Már nem a szamár, hanem a térkép. Kicsit el is tévedtem, de az érzésért megérte!!! Az ellenszurkolóknak üzenem, hogy Madrid semmivel nem veszélyesebb Pestnél, sőt. Így este még szegedi szemmel sem volt nagy a forgalom. Csak a fenekem ne fájna annyira...

(bővebb beszámoló a La Criticonáról később...elöljáróban csak annyit, hogy más volt... nagyon más! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr101967740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása