2010. 11. 25. 23:33 - uttam

Mióta Berlinbe érkeztem, minden nap írhatnékom támad a tömegközlekedési eszközökön szerzett tapasztalataimról. Van bőven... ma például egy 14 év körüli részeg lány lehányta a cipőmet. A történet egészéhez még az is hozzátartozik, hogy mindez délelőtt 10 óra 7 perckor történt. A Voltastraße és a Bernauer Straße között félúton. Berlin, 2010.11.25.

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr922473814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsinci 2010.11.26. 20:00:06

a klasszikus vicc jutott eszembe:

Nyuszika és a róka találkoznak az erdőben. Nyuszika köszön:
- Szia vöröske!
- Te engem ne vöröskézz le!
- Miért, jobb lenne, ha lerókáználak.....!?!

uttam 2010.11.27. 09:31:28

na nekem ez nem. de unokatesóm új kedvenc vicce (apámtól tanulta), hogy ki ül szemben... nem vagyok nagy viccmesélő, elégedj meg ennyivel. :D
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása