2011. 01. 31. 23:38 - uttam

Szeretem a Berlin-Budapest vonatot. Egészen kicsi kori emlékek fűznek hozzá, amikor utaztunk az Apuval, és ő egész éjszaka csak mesélt, és mesélt, és mesélt. Helyekről, történetekről, történelemről...és én hallgattam. Aztán hipp-hopp megváltozott a rendszer és felmentek az árak. (Mindebből persze kicsi Uta csak annyit vett észre, hogy végetértek az "Orient Expressz"-kalandok.)

De egy ideje megint olcsó! Ha nem is a legolcsóbb, de összességében nézve mégiscsak a legkényelmesebb: nem kell hónapokkal előtte lefoglalni és nem annyira popsinyűvő. Már 29 euróért meg lehet úszni az utat, egy irányban - és az ember vagy összefut ismerősökkel, vagy érdekes új arcokkal elegyedik beszélgetésbe. Nem beszélve arról az előnyéről (és csajok, ezt imádom a legjobban), hogy nincs a csomagra súlykorlát!!!

Újabban plusz szolgáltatások is járnak. Az "ágyra" kikészített két üveg víz és a pazar reggeli mellett (egy croisant és egy folyadék) most egy szószátyár kalauz is társult. Nem tudom mit szívott, egész este Manu Chaora pörgött, és tízpercenként bedugta a fejét. (Félálomban ez utóbbi látány enyhén szólva is rémisztő). Új service, hozzá jár.

De 15 orányi közös zötyögés után már úgy éreztem, vagyunk olyan viszonyban, hogy eláruljam neki: a shit (sit) és a sheet (sít) nem ugyanaz. De nem ám!

Jó éjszakát mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr692629347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsinci 2011.02.02. 17:10:57

súlykorlát = amit a csajszi fel bir rakni a vonatra :)

egyébként LIKE :)

uttam 2011.02.05. 17:57:37

óóó, eddig még nem maradtam le vonatról emiatt :P
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása