2009. 08. 04. 16:24 - uttam

A második és harmadik napon kaptam hideget és meleget is. Rengeteg problémával szembesültem, aminek csak egy részére találtam megoldást. De azért igyekeztem. Üzenem a fő fő szervezőknek, hogy ők is igyekezhettek volna... Részletekbe most nem mennék bele, még tart a pihenő illetve értékelő folyamat. Vasárnap este még nagy csatát vívtam és fölényes győzelmet arattam. ;)

Mielőtt cirkalmas és homályos mondatok gyártásába kezdenék, nézzétek meg Guci (Fúzió Rádió) képeit! Elsősorban a rádiós életünkről, a Közös Hullámhossz megtalálásáról szól, de Gulyás Ildikó  és tanítványai előadását is megörökítette. Az enyémmel majd Szegedről rukkolok elő - ami a kellemes tájnak és érdekes embereknek köszönhetően lehet, hogy várat magára.

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr231288583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása