2010. 05. 14. 12:14 - uttam

Chrissel sok problémánk volt az elmúlt időben. Igen, a kezdetek óta. De mostanában több, már hetek óta, a számla-mizéria óta nem is beszélünk egymással. (Aki nem tudja, summa summárum: kicsit nagyobb összeget szeretett volna tőlem kicsikarni, mint amit a számlák mutattak. Lehet, hogy nem volt szándékos, de...). De előtte sem voltunk jóban: a "látogatói miatt", amiatt, hogy megeszi a kajám kérdezés nélkül, na és a rend...hiánya. Szerettem volna, de nem tudtam az interkulturális különbségeknek betudni.

Ehhez képest tegnap meglepően kedves volt. Elkezdett velem a magyar politikáról beszélgetni (aztán a brittről, majd persze megint Zapateronál lyukadtunk ki). És olyan dolgokat csinált, amiket még talán sosem: 

1. Filmeket hozott, amik szerinte tetszenének nekem.

2. Főzött nekem tradicionális afrikai kaját, aminek a yucca volt az alapja.

3. Lement a boltba, és megkérdezte, hogy kérek-e valamit!!!

4. Amikor épp menni készültem, megkérdezte, hogy kiteregesse-e a ruháimat, amikor kész a gép.

5. Többször mondta, hogy menjek velük táncolni valamelyik este, nyílt egy új hely, be tud vinni ingyen.

Igazából a hármas pont volt az, amin leginkább kiakadtam. Mindig amiatt morcosokodtam, hogy megeszi amit én messziről nagy nehezen hazacipelek. Merthogy a közelben nincs olcsóbb bolt. Igazából drágább se. A közelben nincs bolt. Pont.

IJESZTŐ.

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr32002601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szciklon 2010.05.14. 13:04:21

Lehet a google szótárral lefordította a korábbi bejegyzésedet. :-)

Zsuzsinci 2010.05.14. 14:19:53

@szciklon: juuuuuj :) de végülis a lényeg a lényeg :)

uttam 2010.05.15. 06:50:34

volt pár, amiben utaltam rá? :D nem vagyunk ám ennyire jóban... a száma megvan. de nem tudom se a teljes nevét, se a fészbukkját. így bátran írok :P
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása