2010. 06. 15. 19:05 - uttam

Eredetileg 4-kor el akartam kezdeni a kiköltözést. Lakótársam azt ígérte, addigra visszajön és lerendezzük az anyagiakat. Most 7 óra is elmúlt már. Se kép, se hang. Közben változott a terv is. Látva hogy mi gyűlt össze (egy nagy bőrönd, két nagyobb hátizsák, egy nagy futártáska, egy laptoptáska, három óriásszatyornyi kaja és tisztítószer /nem, semmit nem hagyok itt/, egy zacskónyi irat, egy zacskónyi féligszáraz ruha, egy zacskónyi élelmiszer majd a hűtőből, két polifoam, egy kalap és két kabát...) mégiscsak elfogadtam Marco ajánlatát, miszerint hazaugrik a kocsiért és segít költözködni. Most már rá is várok, bármelyik pillanatban itt lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr132084260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsinci 2010.06.16. 09:28:58

És hol a happyend???? :)

uttam 2010.06.16. 10:33:56

a happy end elmaradt. kaptam pár csúnya sms-t cristől, hogy égnek állt a hajam - és most egyedül vagyok, mert Juan elteker Zaragozába az ottani ciklonudistára. a többit majd "személyesen"
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása