2011. 07. 03. 12:39 - uttam

A 40 fok és páratlan naplementék helyett itt maradtam az esőben... (Norvég nyááár!)

Az elmúlt napok idegeskedése kicsit kibillentett a lelki egyensúlyomból. Tettek helyett most ismét marad az elvágyódás, a nosztalgia. (A német metrókon tanultam egy találó kifejezést: Fernweh..., vagyis a honvágy mintájára alkotott "messzivágy".)

A kiadós eső után elmentem táncolni. (A lakás közelében van egy szuper terem, ahol egész nyáron táncolhatok kedvemre!) 

Az óriási tetőtéri ablakokon keresztül becsillant a naplemente fénye, midőn elkezdtem a natta adavukat. Az esőillatot permetező hűs fuvallat hamar felszárította az izzadságcseppeket. * A félhomályban átváltoztam Gopivá és Durgává, s már nem gondoltam semmire - se Madridra, se más M betűsekre. Megszületett Ganesha a csillagos mennybolt néma tündöklése alatt...abban a pillanatban nem létezett más, csak az Ég és a Föld - a kettő között pedig
én.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Universal Dance...


Lehet, hogy szeptemberre megérik egy előadás is, úgy készüljetek ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr423034504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása