2010. 11. 28. 00:49 - uttam

Lucía, a spanyol kolléganőm, fotográfusom a lapnál - az egyetlen akire barátomként tekintek, napokon belül visszaköltözik Madridba. Több mint egy évig próbálkozott megszeretni Berlint, de csak visszahúz a szíve. Valahogy megértem.

Lucía néha DJ Zapataként szeli az éjszakát. Elmentem az utolsó bulijára Xbergbe, ahová leginkább csak a török piac miatt járok - oda is nagyon ritkán. Nagyon örült nekem, de megértő volt, hogy sem a zenei irányzata ( elég igényes funky), sem a füstös pince nem az én stílusom. Így viszonylag korán, fél kettő körül elindultam haza. Cikáztam a kevéssé józan tömegek között, keresve az utat a metró felé.

Ekkor hirtelen egy ismerős arcot pillantottam meg. Az ismerős archoz ismerős hang is társult. Két hölgy kíséretében egy elegáns fiatalember ringott tova. Már-már azon voltam, hogy utánaszaladok "Vladimiiiir, Vladooo...!" - de nem tettem. Hiszen biztos nem ő az. Hiszen tudnék róla, ha itt élne.

Várjunk csak, tudnék róla? Svraka Vladimir egy nagyon kedves barátom még a gimnáziumi időkből. Ő divattervező lett, és utolsó híreim szerint London felé vette az irányt. Eme utolsó hírek körülbelül hat éve érkeztek.

Csak nem hagyott nyugodni a dolog, ezért itthon fellapoztam a mindentudó arckönyvet. Sikerült rálelnem a világhálón Vladira, aki csodák csodájára jelenleg Berlinben él. Meglepődünk? Dehogy lepődünk meg!

Azóta már meg is beszéltünk egy találkát. Szerintem hosszú lesz, van mit megbeszélnünk... Tréfás legény ez a Berlin - ami otthon évekig nem ment, itt egy csapásra beteljesül.

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsszonyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr812478058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsinci 2010.11.28. 12:53:26

és még mondja valaki,hogy nem kicsi a világ :)

uttam 2010.11.28. 13:55:48

:D Zsuzsi, te mikor sétálsz szembe velem az utcán?

Zsuzsinci 2010.11.28. 14:35:11

Arról tudni fogsz :P Mert jóelőre be fogok jelentkezni, koszt és kvártély és idegenvezetés, cserébe túrórudihegyek és magyar házipálinka... :)

uttam 2010.11.28. 15:35:18

Savanyúkáposztát, füstöltsajtot és tejfölt itt is lehet kapni :)

uttam 2010.11.30. 10:54:13

Az tök normális, hogy egy fura időben kiszabadulok a szerkesztőségből, egy ártalam nem járt utcán kötök ki, és Vladi teker el mellettem... Ezúttal nem eresztettük egymást! :)
Rádió Mi

Ego

MOB-time'10! Szögedi lokálpatriótából négylaki lettem: Madrid, Oslo, Berlin - meg ahová épp a szívem húz...

Képek

Nincs megjeleníthető elem

Legutóbbi hozzászólások

RSS

süti beállítások módosítása